Критерії
|
Обґрунтування критеріїв
|
|
Зміст
|
Бали
|
|
Розуміння завдання
|
||
– робота демонструє точне розуміння завдання;
|
5
|
|
– мають місце матеріали, котрі частково не відносяться до теми;
|
4
|
|
–включені матеріали, що зовсім не відносяться до теми, відібрана
інформація не аналізується.
|
3
|
|
Повнота розкриття теми
|
||
– повно;
|
5
|
|
–частково;
|
4
|
|
– не розкрито.
|
3
|
|
Логіка викладу інформації
|
||
– логічний виклад матеріалу;
|
5
|
|
– порушення логіки;
|
4
|
|
–відсутність логіки.
|
3
|
|
Самостійна робота групи
|
Узгоджена робота в групі
|
|
– чітко спланована робота групи;
|
5
|
|
– робота групи частково спланована;
|
4
|
|
– не спланована робота в групі.
|
3
|
|
Розподіл ролей в групі
|
||
– вся діяльність в групі рівномірно розподілена між її членами;
|
5
|
|
– робота розподілена між більшістю учасників групи;
|
4
|
|
–декілька членів групи відповідають за роботу всієї команди.
|
3
|
|
Авторська оригінальність
|
||
– містить значну кількість оригінальних винахідницьких прикладів;
|
5
|
|
– у роботі присутні авторські винаходи;
|
4
|
|
– стандартна робота.
|
3
|
|
Рівень самостійності роботи
групи
|
||
– повна самостійність у виконанні роботи;
|
5
|
|
– часткова самостійність роботи групи;
|
3
|
|
– несамостійна робота групи.
|
0
|
|
Оформлення роботи
|
Граматичне та стилістичне
оформлення роботи
|
|
–грамотно та стилістично правильно оформлена робота;
|
5
|
|
– незначні помилки;
|
4
|
|
– грубі помилки.
|
3
|
|
Захист роботи
|
Якість доповіді
|
|
–аргументованість основних позицій, повнота представлення
результатів;
|
5
|
|
–порушення логіки, неповне представлення результатів;
|
4
|
|
–відсутні аргументи з основних позицій, відсутні результати
дослідження.
|
3
|
|
Об’єм і якість знань з теми
|
||
–доповідачі демонструють ерудованість, відображають міжпредметні зв’язки;
|
5
|
|
– доповідачі викладають матеріал, але не мають достатньо глибоких знань;
|
4
|
|
–доповідачі не володіють матеріалом.
|
3
|
|
Культура мови, манера триматися
перед аудиторією
|
||
– доповідачі впевнено тримаються перед аудиторією, володіють мовою,
дотримуються регламенту;
|
5
|
|
– доповідачі допускають не грубі мовленнєві помилки у виступах, незначно
порушують регламент, частково утримують увагу аудиторії;
|
4
|
|
– доповідачі не володіють аудиторією, порушують регламент, не володіють
мовою, не можуть утримати увагу аудиторії.
|
3
|
|
Відповіді на запитання
|
||
–доповідачі впевнено і повно відповідають на запитання, розкривають зміст
теми;
|
5
|
|
– доповідачі можуть відповідати на всі види запитань;
|
4
|
|
– доповідачі не можуть відповісти на жодне запитання.
|
3
|
|
Ділові та вольові якості доповідача
|
||
–доповідач бажає досягти високих результатів, готовий до дискусії;
|
5
|
|
– доповідач готовий до дискусії, але не завжди доброзичливий;
|
4
|
|
– доповідач не готовий до дискусії, агресивний, не контактний.
|
3
|
Формуюче оцінювання
5 балів |
4 бали |
3 бали |
|
Розуміння завдання
|
Точне
розуміння завдання
|
Розміщені
матеріали, які мають безпосереднє відношення до теми, так і зайві
|
Розміщені
матеріали, які не мають безпосереднього відношення до теми, зібрана
інформація не аналізується
|
Виконання завдання
|
Висновки
аргументовані, мають безпосереднє відношення до теми, використовую вико
сучасні засоби візуалізації інформації
|
Частина
інформації несистематизована, поверхова, не має відношення до теми
|
Випадковий
набір інформації, неповні відповіді, відсутність аналізу інформації
|
Результат роботи
|
Чіткий і
логічний виклад інформації, структурованість, відредагованість, критичність
аналізу, привабливий вигляд.
|
Точність,
структурованість, недостатньо виявлена власна оцінка інформації
|
Матеріал
логічно не вибудуваний, непривабливо оформлений, суть питання розкрита
неповністю, проблемні питання залишились поза увагою
|
Творчий підхід
|
Робота
відрізняється яскравою індивідуальністю і висловлює точку зору групи.
|
Демонструється
одна точка зору на проблему; проводяться порівняння, але не робляться
висновки.
|
Учень
просто копіює інформацію з запропонованих джерел, нема критичного погляду на
проблему
|
Комментариев нет:
Отправить комментарий